اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال الركابي مشاهدة المشاركة
الف شكر اخي الكريم وممكن باس وورد الملف مقفول
هلا تحتاج فلاشة اخى ؟؟ ما المشكلة التى تواجهها ؟ ممكن تعمل موضوع جديد