قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 22

الموضوع: نار الزوج أو جنة اهلك ؟؟!!!!

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    ‘إستقلالية ذاتي وخيالي~
    المشاركات
    2,825
    الشَكر (المُعطى)
    219
    الشَكر (المُستلَم)
    334
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    لا اكيد راح اختار حضن امي
    لانه لو زعّلتني راح تراضيني
    لو اتضايقت راح تفهمني
    ما راح يكون بنا حواجز ومسافات

    اما الزوج العصبي ،يشتم،يضرب ..
    بده مين يراضيه ،، بده مين يهدّيه وياخده ع قد عقلاته
    وانا مش ناقصني،
    ليه لأروح ارمي حالي بالنار وعارفه عواقبها!

    ::

    يسلموا غروم
    نقاش قويicon7



  2. #2
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11355
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    9 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    242

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -»g•h•a•z•l«- مشاهدة المشاركة
    لا اكيد راح اختار حضن امي
    لانه لو زعّلتني راح تراضيني
    لو اتضايقت راح تفهمني
    ما راح يكون بنا حواجز ومسافات

    اما الزوج العصبي ،يشتم،يضرب ..
    بده مين يراضيه ،، بده مين يهدّيه وياخده ع قد عقلاته
    وانا مش ناقصني،
    ليه لأروح ارمي حالي بالنار وعارفه عواقبها!

    ::

    يسلموا غروم
    نقاش قويicon7

    ياجماعه الموضوع غلط فى غلط
    لو هى اختارت شريك حياتها بطريقه صحيحه هيكون احن عليها من امها كمان
    وز مبيقولوا الطيور على اشكالها تقع
    عصبى هياخد عصبيه
    هادى هياخد هاديه
    وهكذا
    وممكن واحد هادى ياخد واحدة عصبيه ويبقى لبس فى الحيط
    ههههههههههههههه
    وممكن العكس برضه
    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •