قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: سؤال كروى!!!!!!!!!!!!!

مشاهدة المواضيع

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #5
    .: جيماوي نشيط :.
    الصورة الرمزية designer boy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مـصـــــ أم الدنيا ـــــــر
    Sonork
    1672940
    Phone
    Iphone 5s
    المشاركات
    434
    الشَكر (المُعطى)
    13
    الشَكر (المُستلَم)
    404
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    16
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    600 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    72

    افتراضي رد: سؤال كروى!!!!!!!!!!!!!

    في مباراة مصر وايرلندا في ‫#‏كأس_العالم‬ 1990 حصلت حاجه غريبه جداً...!!
    الحارس المصري احمد ‫#‏شوبير‬ هو كان اكثر اللاعبين استحواذا علي الكره في اللقاء !!
    ايون حارس المرمي كان اكتر لاعب استحوذ علي الكوره !
    المنتخب المصري كان بيلعب باسلوب دفاعي بحت.. اللعيب ياخد الكوره يرجعها برجله يقوم شوبير ماسكها يتمشي بيها شويه.. وبعدين يلعبها لمدافع يمشي بيها خطوتين وبعدين يرجعها لشوبير يقوم شوبير ماسكها تاني!
    جاك تشارلتون مدرب ‫#‏ايرلندا‬.. بعد الماتش قال انا كرهت ‫#‏كرة_القدم‬ .. لما المصريين مش عاوزين يلعبوا كوره جايين كاس العالم ليه..؟
    بعد اللي حصل في الماتش ده.. الفيفا اصدر قانون منع حراس المرمي من مسك الكره اللي راجعه بالرجل من المدافع.
    ؛ سيذكر التاريخ ان المصريين كانوا سبب في تغيير قوانين الفيفا في العصر الحديث
    المصري معروف بقوته، وبجبروته....!!
    التعديل الأخير تم بواسطة السخاوى ; 23-06-2014 الساعة 11:09 AM

  2. الشَكر mohamed allam شَكر

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •