اخى الكريم
فلش بنفس الفلاشة الوجودة بالمشاركة السابقة ببرنامج PhoenixSuit اخر فيرجن وبعد التفليش اعمل اعادة ضبط مصنع من التاب
لا تنس اشحن البطارية هام جدا فى التفليش
اخى الكريم
فلش بنفس الفلاشة الوجودة بالمشاركة السابقة ببرنامج PhoenixSuit اخر فيرجن وبعد التفليش اعمل اعادة ضبط مصنع من التاب
لا تنس اشحن البطارية هام جدا فى التفليش

اخي العزيز جربتها بس مافي فايدة هل هناك فلاشة اخري بتاريخ 4-12-2014

عفوا 4-12-2013

عند التفليش يصل الى 3% ويقولي faild update
المفضلات