لا اخى لا تحتوى على العربية وبما نك حاولت التعريب بفلاشة اخرى وحصل مشكلة يبقى قدامك خيارين يا اما تجرب تانى وان فصل الجهاز يبقى اكيد التعريب هيعمل مشاكل فى الجهاز والافضل انك ترجعه زى ماكان وتفلشة بفلاشته الانجليزية