لا اخى لا تحتوى على العربية وبما نك حاولت التعريب بفلاشة اخرى وحصل مشكلة يبقى قدامك خيارين يا اما تجرب تانى وان فصل الجهاز يبقى اكيد التعريب هيعمل مشاكل فى الجهاز والافضل انك ترجعه زى ماكان وتفلشة بفلاشته الانجليزية


لا اخى لا تحتوى على العربية وبما نك حاولت التعريب بفلاشة اخرى وحصل مشكلة يبقى قدامك خيارين يا اما تجرب تانى وان فصل الجهاز يبقى اكيد التعريب هيعمل مشاكل فى الجهاز والافضل انك ترجعه زى ماكان وتفلشة بفلاشته الانجليزية
فى توقيعى هذا : اود دائما ان اشكر كل الاعضاء العاديين والاعضاء المميزيين والمشرفين والمديريين واصحاب الموقع على العلم النافع الذى يقدم للألاف من الناس ، شكرا جيم فلاش .
رجاء الدعاء بظهر غيب
المفضلات