اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GhostS_GSM مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههههه

هو صاحب المحل شاف واحده غيرك ولا ايه يا معلم

كده يا سمعه ماشى

لا انا مش شغال فى محل انا شغال فى مركز و يعتبر شركه و ليا عقد و مرتب ثابت و نسبه

انا بتكلم على الغلابه اللى زيك

نيها هاهاهاه