المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GhostS_GSM ههههههههههههههههههههههههههههههه هو صاحب المحل شاف واحده غيرك ولا ايه يا معلم كده يا سمعه ماشى لا انا مش شغال فى محل انا شغال فى مركز و يعتبر شركه و ليا عقد و مرتب ثابت و نسبه انا بتكلم على الغلابه اللى زيك نيها هاهاهاه
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات