ممكن توضيح المشكلة اكثر
ايه ماعنى الويفي ما يشتغلش مع الشبكة السورية
انا ما فهمتش كلماك و و ايه الي تطالوب
هلا الويفي لا يلاتقيط اشارة الروطور من الجهاز
و حضريتاك جاربت هاتيف اخار