اخي ريح الجهاز نصف ساعه بدون بطاريه
وبعدين اعمل سوفت للبورد فقط
Sent from my iPhone using Tapatalk
.gif)
.gif)
.gif)
اخي ريح الجهاز نصف ساعه بدون بطاريه
وبعدين اعمل سوفت للبورد فقط
Sent from my iPhone using Tapatalk
yunes شَكر
المفضلات