اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimo_net مشاهدة المشاركة
انا عوز تقييم على الموضوع يا غرام




اى ياض انا مش اديتك واحد ولا عايز واحد سلبى

هههههههههههههههههههههههه