اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedasmet مشاهدة المشاركة
يا مصيبه
ده انت مصيبه فعلا
احلى تقييم للبرنس الصعيدى
الزعيم الكبير بتاع الصعيد

تسلملنا ياريس

وشكرا ياكبير على التقييم