حل مشكلة الشحن في اجهزة الجلاكسي
او بالاصح ازالة الشحن الوهمي
قبل عملية الشحن اكتب هادا الرمز في لوحة الارقام
#0228#*
واضغط بعدها علي Quick Start تجدها في اسفل الشاشة
((نفد هاده الخطوة حوالي 3 مرات في الاسبوع))
الفكرة من العملية :::-
الرمز يدخل ع اعدادات البطارية وعند الضغط ع كويك ستارت يقوم بقياس القدرة الفعلية للبطارية ويزيل الشحن الوهمي متلاً لو شحنك 90% وعملت الرمز ممكن تلقاه 70% وال 20% الباقية شحن وهمي




.gif)



رد مع اقتباس

.gif)



المفضلات