لان المشكله قابلتنى قبل كده وبفضل الله عملتها بس فى تلفون الكاتل وكان السبب من سوكت الشحن لان كان فيه اطفال بيحطوا البلفون فى فمهم فعملوا رواسب على سوكت الشحن مما ادى الى تلامس ارجل الشحن ببعضها مما ادى الى ان التلفون بيشحن لوحده بدون توصيله بالشاحن مما ادى الى انتفاخ البطاريه وفصل التلفون يا ريت المتابعه من الاخ الكريم صاحب المشكله والتاكد من ديره الشحن كويس ويفول ايه الى تم معها علشان نعرف نستفيد من العطل ده ونقدر نحله عندما نواجهه




رد مع اقتباس

المفضلات