بسم الله الرحمن الحيم
اخوتى ارجو المساعده فى بلاك بيرى z10 جديد يطلب خطوات التفعيل بيصل لى خطوه الاتفاقيه لاكن لا يكمل ولا يجيب بنود الاتفاقيه وعلمن انو الواى فاى شغال وعامل كنكشن 100%
.gif)
.gif)
.gif)
بسم الله الرحمن الحيم
اخوتى ارجو المساعده فى بلاك بيرى z10 جديد يطلب خطوات التفعيل بيصل لى خطوه الاتفاقيه لاكن لا يكمل ولا يجيب بنود الاتفاقيه وعلمن انو الواى فاى شغال وعامل كنكشن 100%
المفضلات