لان التحديث اللى نزلته من النت كان باعلى فيرجن وانت فلشت بفيرجن اقل منه لانه متوفر عندك ومعملتش داونجريد علشان كده هو واقف
الحل فلش الجهاز باعلى فيرجن
حمل اعلى فيرجن من الموضوع التالى
فلاشة n73 فيرجن 4.0839.42.2.1 عربي

لان التحديث اللى نزلته من النت كان باعلى فيرجن وانت فلشت بفيرجن اقل منه لانه متوفر عندك ومعملتش داونجريد علشان كده هو واقف
الحل فلش الجهاز باعلى فيرجن
حمل اعلى فيرجن من الموضوع التالى
فلاشة n73 فيرجن 4.0839.42.2.1 عربي
what i have to say
what i have to do
Egypt i love you
http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg
nokia I love You>>>>.::Jaf Lover::.<<<<
elbono1 شَكر
المفضلات