لان التحديث اللى نزلته من النت كان باعلى فيرجن وانت فلشت بفيرجن اقل منه لانه متوفر عندك ومعملتش داونجريد علشان كده هو واقف
الحل فلش الجهاز باعلى فيرجن
حمل اعلى فيرجن من الموضوع التالى
فلاشة n73 فيرجن 4.0839.42.2.1 عربي