اخواني نزلت مودم في خانة الفون صار الايمي 004 هل اكمل بشي ام ارده للزبون


اخواني نزلت مودم في خانة الفون صار الايمي 004 هل اكمل بشي ام ارده للزبون
.gif)
.gif)
.gif)
اخي بما انه صار ٠٠٤ يعني انه ليس به مشاكل كل ما عليك هو ريبير ايمي وريبير نتوورك
وانصحك ابضا قبل ذلك كتابه ملف اي اف اس لكي تكون عملت ريبير لكي شيء
NAPOLI شَكر


بارك الله فيكم الزبون اخذ الهاتف قبل ان اكمل

معلش يا اخي ... بس انا اسف هرد عليك رد واحد الـ Asansam بيعالج المشكله دي في ضغطه زر واحده ... و انا بنصح جميع الاخوه انهم لازيم يكون عنده البوكسيين لانهم بيكملوا بعض فعلا

كان معايا نفس المشكله بالامس في جهاز و بالفعل هو لا يقبل الـكود *#7284# و الحل هو
1- تغير النسخه الخاصه بالكمبيوتر
2- توصيل الجهاز علي وضع الاودين
3- تفليشه بفلاشه ماسحه (كامله الافضل )
4- هتلاقي الاكواد كلها شغاله تمام بس المشكله ستصبح في الايمي
5- عمل روت للجهاز عن طريق اي ملف روت خاص بـi9300
6- تصليح الايمي علي بوكس Z3x
7- تنزيل ملف الموديم الخاص بالفلاشه و يحمل من خانه Phone وليس PDA
8- افتح الجهاز و هتلاقي الايمي بقي تمام
9- لو مش مسجل ع الشبكه ... هنا يجب استخدام بوكس الاسان و هذا والله بعد تجارب كثيرة جدا
تقبل تحياتي

شكرا اخي للمتابعة
المفضلات