السلام عليكم
اخوانى الخبراء عندى تابلت 7 بوصة صينى اسمة utouch
التابلت صرب سوفت وارجو المساعدة
وجزاكم الله خيرا
منتظررررررررررررررررررررررر
السلام عليكم
اخوانى الخبراء عندى تابلت 7 بوصة صينى اسمة utouch
التابلت صرب سوفت وارجو المساعدة
وجزاكم الله خيرا
منتظررررررررررررررررررررررر

ازاي ضرب سوفت ؟؟؟
ارفع صورة واضحة للبوردة
المفضلات