فى حال عملك على ويندوز فيستا
قم بزياره الموضوع التالى
بخصوص الرسالة jaflog.txt was not found اللتي تظهر عند تشغيل الجاف على الويندوز فيستا
اما لو شغال على الويندوز العادى فقم بتسطيب الانترفيس من جديد

فى حال عملك على ويندوز فيستا
قم بزياره الموضوع التالى
بخصوص الرسالة jaflog.txt was not found اللتي تظهر عند تشغيل الجاف على الويندوز فيستا
اما لو شغال على الويندوز العادى فقم بتسطيب الانترفيس من جديد
what i have to say
what i have to do
Egypt i love you
http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg
nokia I love You>>>>.::Jaf Lover::.<<<<
المفضلات