فى حال عملك على ويندوز فيستا
قم بزياره الموضوع التالى
بخصوص الرسالة jaflog.txt was not found اللتي تظهر عند تشغيل الجاف على الويندوز فيستا
اما لو شغال على الويندوز العادى فقم بتسطيب الانترفيس من جديد