السلام عليكم اخواني اجاني جهاز سامسونج اس دوز s7562 يشحن ويفصل قمت بتبديل قاعدة الشحن .. شحن تمام ولكن يبقى الشحن 1% فقط ولايزيد بدلت اكثر من قاعده وبطاريه وشاحن وبقي نفس الحاله 1% ممكن حل يااخواني جزاكم الله خير..


السلام عليكم اخواني اجاني جهاز سامسونج اس دوز s7562 يشحن ويفصل قمت بتبديل قاعدة الشحن .. شحن تمام ولكن يبقى الشحن 1% فقط ولايزيد بدلت اكثر من قاعده وبطاريه وشاحن وبقي نفس الحاله 1% ممكن حل يااخواني جزاكم الله خير..
ضوابط المشاركة




رد مع اقتباس
المفضلات