السلام عليكم
متاسف جدا , عملت جيك عالسيرفر وفعلا مخصمش
بكرر اعتذاري.
السلام عليكم
متاسف جدا , عملت جيك عالسيرفر وفعلا مخصمش
بكرر اعتذاري.
التعديل الأخير تم بواسطة feelunion ; 05-10-2013 الساعة 02:01 AM
.gif)
وعليكم السلام اخى
اولا بالنسبه للشبكه at&t واقفه حاليا وتم رفض جميع الاجهزه التى كانت فى الانتظار , ان اتعمل للطلب Rejected ده معناها ان تم ارجاع الكرديت فى حسابك وليس كما تقول انها تم خصمه
يوجد حاليا خدمة مؤقته لحين ارجاع الخدمة القديمه كما كانت
GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobile FLASH Files
منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب
- منتدي الجيم فلاش http://www.gem-flash.com/vb
- سبورت الجيم فلاش http://firmware.gem-flash.com
- سيرفر الجيم فلاش https://unlock.gem-flash.com
- مركز رفع الصور https://img.gem-flash.com
يمكنك متابعتنا على الفيس بوك من خلال صفحة صفحة المنتدى
متاسف جدا , عملت جيك عالسيرفر وفعلا مخصمش
بكرر اعتذاري.
yalil شَكر
.gif)
لا توجد مشكله اخى
ولا داعى للاسف
وان شاء الله سيتم تشتغيل الخدمة القديمه فى اقرب وقت
GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobile FLASH Files
منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب
- منتدي الجيم فلاش http://www.gem-flash.com/vb
- سبورت الجيم فلاش http://firmware.gem-flash.com
- سيرفر الجيم فلاش https://unlock.gem-flash.com
- مركز رفع الصور https://img.gem-flash.com
يمكنك متابعتنا على الفيس بوك من خلال صفحة صفحة المنتدى
yalil شَكر
yalil شَكر
المفضلات