لا التاب مش بيقبل سوفت
في الاودين بعد ما تضغط ستارت يعلق ويفضل واقف
وجربت اكتر من جهاز كمبيوتر واكتر من فلاشة
لا التاب مش بيقبل سوفت
في الاودين بعد ما تضغط ستارت يعلق ويفضل واقف
وجربت اكتر من جهاز كمبيوتر واكتر من فلاشة
المفضلات