الواجهة الحمد لله نزلت معايا تمام بس عندما احاول اغلاق الواجهة بتهنج معايا بس لمل اسحب وصلة اليواس بي من ع البوكس الواجهة بتغلق ارجو الحل



الواجهة الحمد لله نزلت معايا تمام بس عندما احاول اغلاق الواجهة بتهنج معايا بس لمل اسحب وصلة اليواس بي من ع البوكس الواجهة بتغلق ارجو الحل
ضوابط المشاركة



المفضلات