باشا ياريت تجرب البرنامج ده لو الجهاز قرا معاك بياناته علي البرنامج ده يبقي انت غتغير السريل بسهوله
ده لنك للبرنامج
http://www.mediafire.com/?7pn2tvvqyhqnd96
وفي صوره في المرفقات فيها شرح ليه



باشا ياريت تجرب البرنامج ده لو الجهاز قرا معاك بياناته علي البرنامج ده يبقي انت غتغير السريل بسهوله
ده لنك للبرنامج
http://www.mediafire.com/?7pn2tvvqyhqnd96
وفي صوره في المرفقات فيها شرح ليه
لا الاه الا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين
yalil شَكر
المفضلات