شكرا يا مان لكن عندي سؤال لوتسمح e250بعد ما عملت السوفت اجي افتح الكامير تطفي وتنور مع العلم اني وضع الفيديو شغال والصوت مكتوم مع العلم ان عند الرن علي الموبيل الصوت للنغمه العدة يطلع العيب في ايه ولك جزيل الشكر

شكرا يا مان لكن عندي سؤال لوتسمح e250بعد ما عملت السوفت اجي افتح الكامير تطفي وتنور مع العلم اني وضع الفيديو شغال والصوت مكتوم مع العلم ان عند الرن علي الموبيل الصوت للنغمه العدة يطلع العيب في ايه ولك جزيل الشكر
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات