الفلاشه اللي حاطها ملف واحد . وفي الشرح عامل ثلاث ملفات ازاي ده ؟؟ فلشت بنفش الفلاشه ونفس المشكله ؟
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات