الانتنه الى فوق بتاعت الواى فاي والانتنه الى تحت بتاعت الشبكه الى فى فلات الشحن والجرس مين فيهم الى اتقطعت ؟
وعلى فكره اى جهاز ايفون نفتحه يعنى بنشيل البطاريه بيعمل جاري البحث عشان لازم تضبط التاريخ

الانتنه الى فوق بتاعت الواى فاي والانتنه الى تحت بتاعت الشبكه الى فى فلات الشحن والجرس مين فيهم الى اتقطعت ؟
وعلى فكره اى جهاز ايفون نفتحه يعنى بنشيل البطاريه بيعمل جاري البحث عشان لازم تضبط التاريخ
NOUR*GSM SYRIA شَكر
المفضلات