اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noure30 مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك أخي معتز ... الـــ Tablet gs701b (زرار هوم فى النصف على اليمين زى الايفون) و تشبه ما هو موجود برابط اليوتوب ....

http://www.youtube.com/watch?v=uEagZyKdZB0
يبقا تفلش بالفلاشه ديه على طول يابرنس

https://docs.google.com/uc?id=0B9bQkcMheKU3ZC1oeWc2bFRNcnM&export=download