معاى تاب 7 بوصة نوعه wing fone اصداره 4.0.4 كانت مشكلته الكاميرا مش شغالة عملتله wipe all على الاسان بقى يفتح ويقف على الافتتاحية wing fone
محتاج فلاشة والبرنامج وطريقة التفليش لانه مش قابل يدخل على الركفورى عشان افرمته مع العلم انى كنت مفعل usb dubgging وجزاك الله خيرا
شكله قريب من ده http://www.wingfone.com/cp/html/?176.html
تمام اخى انا جربت مقبلش يفلش غير ب q75 و q88 اى فلاشة حجمها صغير مبيقبلهاش مش عارف ليه
هو ده شكله و اسف على التاخير http://www.bekam.com/ar/cairo_giza/%...one_tab_205004
معلش ده كلامى مع الاخوة داخل المشاركات المهم جيبت تاب تانى شغال 100 100 والكامير وكله حاولت اخد باك منه زى الشرح فى الموضوع ده https://www.gem-flash.com/vb/showthr...85%D8%A7%D8%AA
بعد الدخول للريكفورى الجهاز مش يخرج من الريكفورى والتانى نفس الكلام فمحتاج فلاشة مع العلم ان الجهاز لما كان شغال كان بيتعرف على برنامج uberizer انه T17 Nuclear لانى حاولت اخد باك اب بالبرنامج ده الاول وللعلم الجهازين مفعل وضع تصحيح usb ةالتانى عملتله روت بانلوك روت وحاولت خد باك اب ببرنامج mtk android وقالى الروم غير معروف للباك اب لما كان سليم...
فارجو الحل فى لجهازين التاب ورفع فلاشة مع العلم ان الانفو كان عبى mtk android ان الفلاشة sun5 لكن الرقم مش فاكره والبروسيسور من الداخل a13 واللاجهزة بشريحة وكاميرا امامية وخلفية اسف على الاطالة وارجو الحل فى اقرب فرصة بارك الله فيكم...




.gif)
رد مع اقتباس




( وقعت في هذا الخطأ عدة مرات)... 

المفضلات