شكرا لابو كنزى على المتابعه الممتازه

اما بخصوص كيفية التفليش فلابد ان تكون متوفره لديك جميع المقومات
مثل البوكسات المخصصه لذلك ومنها بوكس الفولكانو والدراجون والميراكل والخ فى الصينى عشان حضرتك بتستفسر عن جهاز صينى
ثانيا فلاشات الاجهزه ودى انمشاء الله متقلقش من ناحيتها هاتلاقيها بكثره ومتوفره فى المنتدى الرائع ده
ثالثا بعض العلم كمبتدأ فى هذا المجال عن هذا المجال وايضا ماتخافش اسال ما تشاء عن اى شيئ فى هذا المجال هنا وهتلاقى الجواب والردود فى الحال
رابعا الله الموفق وربنا يفتح عليك فاتحة خير