اخي ممكن توضح الجهاز شغال ارسال واستقبال عادي ولا لا وايضا كونيكتر ايه اللي انت غيرتو


اخي ممكن توضح الجهاز شغال ارسال واستقبال عادي ولا لا وايضا كونيكتر ايه اللي انت غيرتو
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات