ياريت فلاشه تابلت صيتي ztouch q73
مع طريقه التفليش
.gif)
.gif)
ياريت فلاشه تابلت صيتي ztouch q73
مع طريقه التفليش
Mr ryBWar
يا استاذي انا عندي تابلت نوع ztouch q73 طبعا بيدعم sim ومحتاج فلاشة ليه طبعا انا حفيت وانا ادور فلاشة ليه وجربت اكثر من ستين فلاشة بس للاسف اما ان التتش مش شغال او الفلاشة تعلق على الافتتاحية وطلبت من الاخوة هنا الفلاشة بس للاسف ما تجاوب معي غير الاخ aladin02002 كثر الله خيرة وعطاني فلاشة بس برضوا للاسف ما ضبطت معاي فارجوووووووووووووووووك ويرحم والديك دور لي فلاشة وارحمني من ازعاج اولادي بلييييييز ..
.gif)
.gif)
لاسف انا متلك لحد الان لم اوصل ل فلاشه شغاله
Mr ryBWar
ممكن ملف أو فلاش فايل ل
symphony model no :k911
وتابلت epad model A703H
واذا ممكن تابلت EVENT. بس ماأعرف موديله
ولكم جزيل الشكر
ورمضان كريم وينعاد علينا وعليكم بالصحه والعافيه يارب
عندي جهاز بس تابلت عليه نضام اندرويد
قمت بتحميل برنامج لقفل الجهاز على المتطفلين
مند تلك الحظة الجهازيشتغل ولاكن ليعطيني مكان ادخال الشفرة لادخل اليه
اسم الجهاز هل من حل
overtech mid-09/10

يا جماعه اريد فلاش Q7A صيني الخاص بنجمة
crius tablet
ـ model Q7a
mode in china

محتاج رووم epad 704v ضروري
Android 4.0.4
RAM 512 MB DDR3
Screen Size 7
wifi
بلييييييييييييييز ساعدني
حبيبى بللة عليك شكلك عبقرينو بجد
عاوز سوفت وير لجهاز ampe a85 برسوسور a13 والتعريف بتاعة واكون شاكر جدا
المفضلات