الموبيل كان جاى مشكلة تهنيج رحت منزله فلاش
بفلاشه فرجنS5620JPJH1_OJPJH1
رااح الجهاز فاصل بور
رحت صلحت البوت على z3x وجاب دونلود على شاشه الموبيل

رحت نزلت له نفس الفلاشه راح الموبيل فصل مش فتح تانى هل من حل وشكرا



وانا كنت مفلاشه على التورنيدو