الموبيل كان جاى مشكلة تهنيج رحت منزله فلاش
بفلاشه فرجنS5620JPJH1_OJPJH1
رااح الجهاز فاصل بور
رحت صلحت البوت على z3x وجاب دونلود على شاشه الموبيل
رحت نزلت له نفس الفلاشه راح الموبيل فصل مش فتح تانى هل من حل وشكرا
وانا كنت مفلاشه على التورنيدو

الموبيل كان جاى مشكلة تهنيج رحت منزله فلاش
بفلاشه فرجنS5620JPJH1_OJPJH1
رااح الجهاز فاصل بور
رحت صلحت البوت على z3x وجاب دونلود على شاشه الموبيل
رحت نزلت له نفس الفلاشه راح الموبيل فصل مش فتح تانى هل من حل وشكرا
وانا كنت مفلاشه على التورنيدو
ضوابط المشاركة



المفضلات