اخى
انت المفروض شغال فى مجال الموبايلات وعارف نظام التشفير بيكون ازاى
وكمان عارف احنا مجرد وسيط بينك وبين الشبكه
وممكن بعض الشبكات بتتاخر وخصوصا لما بيكون الجهاز بلوكد
----------
بخصوص الغاء الطلب انت قولتلى فى ردك
قولتلك متخسرش رصيدك ورجعتلك الرصيدحضرتك كده هوه من 10 ايام والزبون عايز ياخده قولى اعمل ايه
الا لو انت تقدر تقنع العميل انه ينتظر والجهاز يتفك




.gif)

رد مع اقتباس

المفضلات