اخى
انت المفروض شغال فى مجال الموبايلات وعارف نظام التشفير بيكون ازاى
وكمان عارف احنا مجرد وسيط بينك وبين الشبكه
وممكن بعض الشبكات بتتاخر وخصوصا لما بيكون الجهاز بلوكد
----------
بخصوص الغاء الطلب انت قولتلى فى ردك
حضرتك كده هوه من 10 ايام والزبون عايز ياخده قولى اعمل ايه
قولتلك متخسرش رصيدك ورجعتلك الرصيد
الا لو انت تقدر تقنع العميل انه ينتظر والجهاز يتفك