قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 26

الموضوع: تحب تحترف صيانة MP3,MP4,MP5 & IPod ادخل وقول رأيك

  1. #1
    .: جيماوي نشيط :.
    الصورة الرمزية kojyy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    المشاركات
    443
    الشَكر (المُعطى)
    80
    الشَكر (المُستلَم)
    249
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    27

    افتراضي تحب تحترف صيانة MP3,MP4,MP5 & IPod ادخل وقول رأيك

    الاخوة الاعزاء انا اعلم اهمية الاجهزة المرئية والصوتية MP3 , MP4 , MP5 & IPod وانا احب العمل فى تلك الاجهزة حيث بدأت تظهر اهمية صيانتها من ناحية السوف وير
    بالنسبة لأجهزة IPod وعن تجربة شخصية يتم توصيل الكابل بالجهاز ونقوم بفتح برنامج ITUNES وستجده موجود
    هنا
    وفى حالة وجود خلل بالجهاز يتم الضغط على مفتاح ٌRestor الموجود بواجهة البرنامج فيقوم البرنامج بالتوجه تلقائيا لموقع شركة Apple ويقوم بتنزيل السوفت او تحديثة وبالنسبة لجهاز IPod 4 GB قمت بتنزيل السوفت له بمساحة 16 MB وعمل الجهاز بكفاءة بعدها وأعتقد ان التعامل مع باقى اجهزة ال IPod سيتم بتلك الطريقة مع العلم ان هذا البرنامج هو الوحيد القادر فى التعامل مع اجهزة ال IPod من حيث تنزيل الاغانى او الصور او الفيديو

    اما بالنسبة لباقى الاجهزة MP3, MP4 and MP5 فهى غالبا فى حالة سقوط السوفت وير تطلب تعريف default وللأسف التعريف الموضح بكل المنتديات احيانا لا ينفع

    وفى مشاركة لأحد الاعضاء قال انه اشترى الفلاشات بمبلغ 500 جنيه لأنه تعب من البحث فى المنتديات

    بس انا هقولكم معلومة جديدة وغريبة

    كنت بتكلم مع صديق لى بيسافر كل فترة للصين لشراء بعض الاكسسوارات الخاص به فقلت له ممكن اطلب منك طلب ( وعلى فكرة هو هيسافر الاسبوع القادم ) قلتله ممكن لما تسافر الصين تسألى على اسطوانة الفلاشات والبرامج الخاصة بالتعامل مع تلك الاجهزة فقالى معلومة غريبة ومش عارف مدى صحتها
    قالى انه شاف المرة اللى فاتت بوكس خاص بالتعامل مع تلك الاجهزة فقلتله انا بفلش بكابل ال MP4 عادى يعنى
    فقالى انه يوجد بوكس وانه هيشتريه فطلبت منه اذا كان الكلام صحيح يشتريلى واحد انا كمان واسطوانة الفلاشات


    عموما يا شباب زى ما المثل بيقول المية تكدب الغطاس انا هستنى لما يسافر ويرجع مع الوعد بافادة اعضاء المنتدى الكريم لو فى جديد علشان الأعضاء مش بتبخل على حد باى معلومة وانا اوعدكم لو فى تعريف او برامج مختلفة عن المذكورة فى المنتدى انى هارفعها فورا مع الشرح المناسب




  2. الشَكر hosam_85 شَكر
  3. #2
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    7
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    ها مفيش جديد يا معلم

    ولا جب البوكس مخبى عن العالم علشان تاكل لوحدك

    اللى ياكل لوحده يزور

  4. #3
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    7
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    ها مفيش جديد يا معلم

    اخبار البوكس ايه؟

    اللى ياكل لوحده يزور

  5. #4
    .: جيماوي نشيط :.
    الصورة الرمزية kojyy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    المشاركات
    443
    الشَكر (المُعطى)
    80
    الشَكر (المُستلَم)
    249
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    27

    افتراضي

    صدقنى لسه الراجل كان فى مؤتمر وهيسافر اليومين اللى جايين واحنا اتعودنا نساعد بعض وممن تكون المعلومة معاك فى يوم وانا متأكد انك مش هتبخل على الاعضاء

  6. #5
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    1
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    ياترى لسة ربنا يسهل

  7. #6
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    7
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    يا مسهل يا رب

    تحب تحترف صيانة MP3,MP4,MP5 & IPod  ادخل وقول رأيك

  8. #7
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    7
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

    مفيش جديد

  9. #8
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    المشاركات
    7
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kojyy مشاهدة المشاركة
    صدقنى لسه الراجل كان فى مؤتمر وهيسافر اليومين اللى جايين واحنا اتعودنا نساعد بعض وممن تكون المعلومة معاك فى يوم وانا متأكد انك مش هتبخل على الاعضاء

    شكله ركب الجمل جاى لبه من الصين

    ههههههههههههههههههههههههههههه

  10. #9
    .: جيماوي جديد :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    المشاركات
    2
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    0
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    مشكور اخى على هذا الموضوع بس انا كان لى طلب بخصوص ال mp5 عايز اى برنامج يحول الفيديو لكى يعمل عليه لانى بصراحة جربت وتعبت ارجو منك الافاده

  11. #10
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية HerR.Mahdy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    E G Y P T
    العمر
    30
    Phone
    Nokia N73
    المشاركات
    2,129
    الشَكر (المُعطى)
    4014
    الشَكر (المُستلَم)
    5307
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    231

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_shahen2000 مشاهدة المشاركة
    مشكور اخى على هذا الموضوع بس انا كان لى طلب بخصوص ال mp5 عايز اى برنامج يحول الفيديو لكى يعمل عليه لانى بصراحة جربت وتعبت ارجو منك الافاده





    حبيبى الـ mp5 بيشتغل عليه الفيديو العادى
    اقصد الفي
    يو الخاص بالموبيل صاحب امتداد
    3gp وانا كان معى جهاز شغال عليه نفس الامتداد
    جرب تنزل اى كليب بامتداد 3gp وانا معك متابع
    لو مقبلش هرفعش برنامج تحول بيه لكليبات mp4 ويبقى دا الحل النهائى
    /
    متابع
    \




    =======================================
    اذا غاب في يوم اسمي من هنا ..!
    فربما ينساني البعض..!
    ولكن ..
    ستتذكرني صفحاتي التي سجلت عليها حروفي ..!
    =======================================

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •