فين الحل ياجماعه




فين الحل ياجماعه
البرنس عمرو شَكر

احسن طريقة ...افتح الجهاز وابحث عن نقاط rxd txd استعمال usb غالبا لاينجح اخي ...
البرنس عمرو شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
اخى الكريم انظر الى الصوره اللى فى البوست اللى قبل دا هتلاقى ان انت معلم على continue والصوره التانيه رجعت تقول مش بيكمل قراءه انت الواضح نسيت ركز شويه بس وفعلا افضل طريقه هى طريقه الrx -tx
ولكن كل الهواتف غير مدعومه بشكل كامل تفليش usb ولكن افضلهم حتى لاتفك اجهزه كتير وخلاص
دمت بخير برجاء التركيز شويه منك بس
البرنس عمرو شَكر




جرب على اخر اصدار
هو مدعم على الدراجون لو عندك اشتغل عليه
المفضلات