الجهاز متعرب علي فلاشة S6102 العادي و كلو تمام ماعدا الخط رقم 2 مابيشتغلش بيدي طوارئي و احيانا تجي الشبكه و احياناٌ لا
الحل ايه ؟
.gif)
.gif)
.gif)
الجهاز متعرب علي فلاشة S6102 العادي و كلو تمام ماعدا الخط رقم 2 مابيشتغلش بيدي طوارئي و احيانا تجي الشبكه و احياناٌ لا
الحل ايه ؟
صديق المنتدى
صديق مينا
صديق ايزك
صديق كل اعضاء الجيم فلاش
فني سوفت
ONE العالم الاول في سوفت الهاتف المحمول
المفضلات