جزاك الله خير وجاري التجربه
بس ليا استفسار
انا لم اعمل روت للموبيل فهل تلك الطريقه تحتاج روت؟
هل اقوم تحميل البرنامجrsd وملف الروم واقوم بالتفليش والجهاز مغلق ام مفتوح ؟
هل الضمان ممكن ينتهي لو عملت روم ؟
ليه الموبيل مش عايز يعمل ابديت رسمي من الموقع؟




رد مع اقتباس

المفضلات