السلام عليكم

تتقدم اسره الجيم فلاش بخالص التعازى



وبالأصالة عن نفسي وبالنيابة عن الجيم فلاش كله اعضاء وزوار ومشرفين واداريين بجميع طوائفه اتقدم بخالص التعازي لأهالي الضحايا و نتمنى الشفاء العاجل للمصابين




نسال الله العطيم ان يلهم اهلهم الصبر والسلوان
وان يتغمدهم برحمته
وان يحشرهم مع النبيين والصديفين والشهداء

وان يشفى المصابين
انه على كل شئ قدير