لو ما نفع كلام الاخوة يبقى المشكل هارد فالحل هو تسحين على ال ic رقم 2 اللي في الصورة مع تحريك خفيف
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات