اخي الكريم ملف الار بي ال مكلف جدا ممكن تشتغل في الجهاز صيانة علي ان تقوم بتغير البروسسر الدبل (الكبير ) وانشاء الله الجهاز يشتغل من غير سوفت ةير والله الموفق (هذا الشغل مجرب ومضمون ميه ميه لكن لاتسخن علي اي قطعه اخري غير الربوسسر الدبل