اخي الكريم ملف الار بي ال مكلف جدا ممكن تشتغل في الجهاز صيانة علي ان تقوم بتغير البروسسر الدبل (الكبير ) وانشاء الله الجهاز يشتغل من غير سوفت ةير والله الموفق (هذا الشغل مجرب ومضمون ميه ميه لكن لاتسخن علي اي قطعه اخري غير الربوسسر الدبل

اخي الكريم ملف الار بي ال مكلف جدا ممكن تشتغل في الجهاز صيانة علي ان تقوم بتغير البروسسر الدبل (الكبير ) وانشاء الله الجهاز يشتغل من غير سوفت ةير والله الموفق (هذا الشغل مجرب ومضمون ميه ميه لكن لاتسخن علي اي قطعه اخري غير الربوسسر الدبل
ضوابط المشاركة



المفضلات