قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: رتب هذه الكلمات ...

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية omarfone

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Egypt
    Phone
    01227651000
    المشاركات
    2,804
    الشَكر (المُعطى)
    717
    الشَكر (المُستلَم)
    476
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    Arrow رتب هذه الكلمات ...

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    *
    *
    *
    *


    كل انسان يختلف عن الاخر فى الرأى والتفكير


    *

    *

    *

    *


    ياريت كل عضو يدخل ويرتب هذه الكلمات حسب اهميتها من وجهة نظرة

    *

    *

    *
    وبصراحة شديدة

    .

    .

    .

    .



    المال-الصديق-الحب-العائلة-المستقبل-الزواج

    .
    .
    .
    .
    .


    وياريت كل عضو من الاعضاء يعلق عن سبب الترتيب



    تحياتي



    http://www.arabseed.com/vb/uploaded/4_1218315346.jpg

    جيم فلاش = هوستينج العرب

  2. #2
    .: جيماوي فعال :.
    الصورة الرمزية ahmedalmesra

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    215
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    35
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    20

    افتراضي

    الحب

    المستقبل

    الصديق

    العائله


    الزواج


    المال
    الوقت كالسيف ان لم تقطعه قطعك

  3. #3
    من مؤسسي منتدى الجيم فلاش
    الصورة الرمزية Tarek On

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    .:: GeM-FLash ::.
    العمر
    34
    Phone
    Nokia 7900
    المشاركات
    10,546
    الشَكر (المُعطى)
    10531
    الشَكر (المُستلَم)
    14959
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    346

    افتراضي

    المال-الصديق-الحب-العائلة-المستقبل-الزواج

    من رائي .. الصديق العائلة المستقبل الحب الزواج

    شكرا عل الموضوع


    ذكريات لاتُنسى

    http://sec-r1z.com/sec-r1z/misc/whos_online.gif

    My lover GeM FLasH

    .

  4. #4
    صديقة المنتدى
    الصورة الرمزية GhArOmA

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    EgYpT
    العمر
    31
    Phone
    c3120
    المشاركات
    2,438
    الشَكر (المُعطى)
    442
    الشَكر (المُستلَم)
    1078
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    80

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarfone مشاهدة المشاركة


    المال-الصديق-الحب-العائلة-المستقبل-الزواج




    العائلة لانها اصلى وناسى
    الحب لانه حياتى الجاية باذن الله
    الزواج اللى هيجمعنى بالانسان اللى هتكمل حياتى معاه
    المستقبل واللى هيترتب على الحب والزواج ان شاء الله الا بقى لو مكانش فيه نصيب لا قدر الله يبقى المستقبل الاول قبل الحب
    الصديق من اهم واغلى معانى الحياة لكن كتبته ف الاخر لان الحياة مشاغل ومهما حاولت وعملت ف مش ممكن نتجمع مع الاصدقاء زى لحظاتنا الاولى معاهم
    المال ف الاخر خالص لانه اخر الاهتمامات

    الاهم وجود رحمة وحب واحسان بين كل الناس وعليهم الكل هيقف جنب بعض وهتمشى مش لازم فلوس كتير يعنى

    وعلى راى المثل المصرى القائل
    يا واخد القرد على ماله يروح المال ويفضل القرد على حاله
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    http://www.mlfat4arab.com/i/00000/q3ohhabe2oc8.JPGhttp://dc04.arabsh.com/i/00671/o7f7sp6zbsj6.JPG
    **
    اوعى تندم يوم اوعى تبكى ليالى دمعك غالى اوعى يهون
    ارضى بالمقسوم دة اللى مكتوب لينا بكرة يجينا مهما يكون
    انسى جرحك وانسى الاه
    تبكى ليه سيبها على الله
    لو يطول الليل هيجى اكيد نهار بعديه
    مهما كان الحظ قليل خلى صبرك صبر جميل
    دنيا مش بتدوم وجايلك يوم هتفرح فيه
    **
    تفرح ليالى تحزن ليالى
    حتى ف دموعك حب الحياة

  5. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية ahmadh1980

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    سوريا
    العمر
    37
    المشاركات
    4,627
    الشَكر (المُعطى)
    2482
    الشَكر (المُستلَم)
    1786
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    136

    افتراضي

    العائلة - الصديق - المستقبل - المال - الحب - الزواج


    العائلة : لان الانسان من دون اهله لا يسوى شي

    الصديق: الصديق وقت الضيق

    المستقبل : هو اساس الحياة

    المال : هو مكمل الحياة

    الحب : هو روح الحياة لان من كان مخلص في حبه لاي شي في الحياة عاشت الدنيا بسلام

    الزواج : ياتي لكي يكمل هذه الحياة

    بالتوفيق



    الحب :

  6. #6
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية nabil_mohammed

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    yemen
    المشاركات
    5,530
    الشَكر (المُعطى)
    11084
    الشَكر (المُستلَم)
    7247
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    368

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarfone مشاهدة المشاركة

    المال-الصديق-الحب-العائلة-المستقبل-الزواج

    العائله - الصديق - الحب -المال - الزواج -المستقبل
    الحمدلله على كل حال


  7. #7
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية omarfone

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Egypt
    Phone
    01227651000
    المشاركات
    2,804
    الشَكر (المُعطى)
    717
    الشَكر (المُستلَم)
    476
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي

    مشكوررر على مروركم الكريم
    http://www.arabseed.com/vb/uploaded/4_1218315346.jpg

    جيم فلاش = هوستينج العرب

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •