الف شكر ياغالى على سرعه الرد تحياتى الك المشكله كان الجهاز عند الاتصال يعطى لايمكن الاتصال المباشر فبحثت فى المنتدى لقيت فى مشاركه بتقول اسحف الفلاشه وفلش بيها الجهاز مره اخرى وياريتنى مافلشته بعد التفليش مات الجهاز برغم ان الفلاشه بتاعته المسحوبه منه ارجو الحل جزاك الله كل خير او ياريت بديل الفلاشه وانا اسف على الاطاله





رد مع اقتباس

المفضلات