معلش العربي عندى با عافية شواية



مش شايف الكلام الى انت كتبتة دة


هو الى بيدخل الموضوع دة فية اكل وهو الى بيدفع ولا الادارة والى ماسك الموضوع ؟

انا مش فاهم يا اخويا يا وحيد وانت صديقى فهمنى



المهم الاكل متخفش يا ابو كنزى واجبك محفوظ