معلش العربي عندى با عافية شواية
مش شايف الكلام الى انت كتبتة دة
هو الى بيدخل الموضوع دة فية اكل وهو الى بيدفع ولا الادارة والى ماسك الموضوع ؟
انا مش فاهم يا اخويا يا وحيد وانت صديقى فهمنى
المهم الاكل متخفش يا ابو كنزى واجبك محفوظ
.gif)
.gif)
.gif)
معلش العربي عندى با عافية شواية
مش شايف الكلام الى انت كتبتة دة
هو الى بيدخل الموضوع دة فية اكل وهو الى بيدفع ولا الادارة والى ماسك الموضوع ؟
انا مش فاهم يا اخويا يا وحيد وانت صديقى فهمنى
المهم الاكل متخفش يا ابو كنزى واجبك محفوظ
المفضلات