المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EXplORer_70 اممممممممممممممم لا انا مش بحب الكورة بتاعتنا برشلونة وغرناطة فى اللاسبوع الرابع الله يباركلك
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات