اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EXplORer_70 مشاهدة المشاركة
اممممممممممممممم
لا انا مش بحب الكورة بتاعتنا

برشلونة وغرناطة فى اللاسبوع الرابع

الله يباركلك