مبروك الافتتاح بس فين الحاجه الساقعه
على العموم انا جيتلك حج حلو بى
منسبت الافتتاح
بس محديش يطمع كل وحد يخد وحد بس
ههههههههههههههههههههههههههههههه
معليش انتو نسيتو الشريط والمقص
انا جبتو مع




مبروك الافتتاح بس فين الحاجه الساقعه
على العموم انا جيتلك حج حلو بى
منسبت الافتتاح
بس محديش يطمع كل وحد يخد وحد بس
ههههههههههههههههههههههههههههههه
معليش انتو نسيتو الشريط والمقص
انا جبتو مع
المفضلات