قائمة الاعضاء المشار اليهم
النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: للذاكره محمد رشوان

  1. #1
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    المشاركات
    7,307
    الشَكر (المُعطى)
    20755
    الشَكر (المُستلَم)
    19861
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    7
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    12 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    288

    افتراضي للذاكره محمد رشوان



    530034 10151058940874883 1335414158 n






    كتير مننا ميعرفش مين الي في الصوره ده

    ده واحد مصري اسمه ( محمد رشوان ) , راجل رياضي كان بيمارس رياضة الجودو وحاصل على ميداليات دوليّه كتير , بس مش ده سبب شهرته خارج مصر , سبب شهرته يرجع لأولمبيّاد لوس أنجلوس 1984 , محمد رشوان وصل للنهائي ضد واحد ياباني ( بطل العالم) , المصري محمد رشوان تعمّد الخساره قدّامه والسبب ان الياباني في بداية المباراه اتصاب في احد رجليه فرفض محمد رشوان انّه يكسب واحد مصاب ورفض توجيه اي ضربه لرجل الاعب المصابه ليخسر محمد رشوان ويحصل على الميداليه الفضّيه , محمد رشوان اتكرم من اليونسكو واخد ميدالية احسن خلق رياضي في العالم واتكرم من اللجنه الدوليه للعب النظيف , واتكرم بوسام من حسني مبارك .
    محمد رشوان اتشهر جدا في اليابان ومتزوج من يابانيه , بيشتغل دلوقتي حكم دولي للجودو وبيحكم دلوقتي في اولمبيّاد لندن.



    حاجه تشرف







  2. #2
    .:: متخصص صيانه هارد وير ::.
    الصورة الرمزية ashraf77160

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر.المنصوره
    Sonork
    100.1603690
    المشاركات
    2,462
    الشَكر (المُعطى)
    8225
    الشَكر (المُستلَم)
    3922
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    58

    افتراضي رد: للذاكره محمد رشوان

    كما يقول المثل معرفة الرجال كنوز , اليابان ما صدقت عرفت رجل عنده أخلاق قالت منسيبوش , امســــــــــــــــــــــــــــــك واحد عنده أخلاق

  3. #3
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    34
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    989

    افتراضي رد: للذاكره محمد رشوان

    امممممممممممممممم

    اغرب ما فى الموضوع

    انه بطل مصرى مشهور فى اليابان

    ومحدش يعرفه فى بلده

    ههههههههههه




الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •