نبدا المزاد 100 جنيه مين يزود

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن المتخصص مشاهدة المشاركة
التربو الصغير مش الاحدث ومتأكتف والسيتول متاكتف وبيدخل سبورت وكمان متاكتف الجي واللي جاد يقول اععلي سعر وانا في الانتظار