الواضح ان الجهاز ده مش هيتعمل ع الفولكانو او يمكن يتعمل بعد تحديث جديد لأني عملت الموضوع لما عملت كل المحاولات من تغيير البوت ومن تغيير البودريت الغريب ان الجهاز بيسحب الفلاشة عادي جدا